Program X edycji konferencji Synergy Garden

sobota, 29 marca

10:45 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Rozpoczęcie konferencji Synergy 2025

SESJA PLENARNA

12:00

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

QUO VADIS EDUKACJO?

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

“Wydawnictwa przejęły na siebie rolę uniwersytetów” - usłyszałam to niedawno i nie daje mi spokoju. Jaką rolę wzięliśmy na siebie my, Edu Bears? A jaka jest w tym wszystkim rola właścicieli szkół językowych? Podumajmy chwilę nad tym w jakim miejscu jesteśmy i gdzie zmierza edukacja, aby być lepiej przygotowanym na nadchodzące nieuchronnie JUTRO.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

EMPATIA TO NIE WSTYD

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Empatia to jeden z budulców kultury bazującej na więzi i zaufaniu, bez niej nie da się stworzyć sprawnie i bezpiecznie funkcjonującego zespołu. Podczas mojej sesji porozmawiamy o tym, czym empatia jest, a czym nie jest oraz jaka jest zależność między wstydem a empatią. Odpowiemy sobie również na pytanie: czy empatii da się nauczyć?

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TEACH HOW TO LEARN

TOK UCZĘ

Edward’s League students have been in the educational system for quite a few years now and they have had to LEARN a number of things; however, most probably they have never been told HOW to do it. In this session I will present ideas on what we can TEACH our students about EFFECTIVE LEARNING techniques, at the same time contributing to their autonomy.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TROPIĄC SUKCES - JAKIE DANE BRAĆ POD LUPĘ W SZKOLE JĘZYKOWEJ

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Jakie dane warto zbierać w szkole językowej, kiedy to robić i dlaczego to ważne. Pokażemy, jak interpretować te informacje, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznasz narzędzia analizy, które przygotują Cię na nadchodzący sezon zapisów.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ ORGANIZACJI W OPARCIU O MODEL ADKAR

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Zmiany = Sukces? Czy zawsze? Czasem ich efektem są niepowodzenie i strata. Podczas warsztatu omówimy uznaną i skuteczną metodę przeprowadzania zmian w organizacji – ADKAR. Sprawdzimy wszystkie jej elementy i zastosowanie na realnym przykładzie przećwiczonym podczas warsztatu.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

POZNAJ METODĘ THE BEARTON TWINS - CZYLI WSPÓLNE OMAWIANIE LEKCJI

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas warsztatu obejrzymy wspólnie lekcję z metody The Bearton Twins oraz uwspólnimy razem standard. Poznacie najważniejsze aspekty metody, schemat lekcji oraz zobaczycie, jak wygląda współpraca z kursantami.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

EFEKTYWNA PRACA Z HISTORYJKAMI W TEDDY EDDIE

TOK UCZĘ

W tym warsztacie ujawnię moje tajniki pracy z historyjkami w metodzie Teddy Eddie. Najpierw omówimy etapy pracy zgodnie z frameworks, a potem teorię przełożymy na ćwiczenia praktyczne, tak aby nasze zajęcia z elementem story były angażujące dla uczniów.

Warsztaty

13:00

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

DLACZEGO BŁĘDY SĄ SUPER

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Błędy to nasza siła! Dowiedz się, jakie błędy popełniliśmy w Edu Bears i czego się z nich nauczyliśmy… ale przede wszystkim poznaj praktyczne narzędzia, które pozwolą unikać pułapek w przyszłości. Dzięki nim, kolejne zapisy, akcje marketingowe czy wdrażanie nowego pracownika pójdą (prawie) idealnie!

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Małe

ZMOTYWOWANI. STRATEGIE NEURODYDAKTYCZNE W SZKOLE JĘZYKOWEJ

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas tej prelekcji poznasz strategie oparte o filary neurodydaktyki. Dowiesz się, jak motywować lektorów z lekkością i sprawiać, by praca w szkole językowej była pełna satysfakcji dla wszystkich stron. Zaprezentuję 5 kluczowych kwestii, które są niezbędne z perspektywy ludzkiego mózgu, gdy chcemy zaangażować i zmotywować pracownika.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

3F W TEDDY EDDIE, CZYLI GAME CORNER W AKCJI

TOK UCZĘ

Podczas tej sesji dowiesz się, jak wykorzystać Game Corner do planowania lekcji i tworzenia spójnych zajęć bez potrzeby wymyślania dodatkowych gier, a także jak modyfikować aktywności w zależności od poziomu zaawansowania uczniów, również tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAKI WPŁYW NA ROZWÓJ SZKOŁY MAJĄ DOŚWIADCZENIA UCZNIÓW I ICH RODZICÓW?

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

PATENTY NA JAKOŚĆ W SZKOLE JĘZYKOWEJ. ZAINWESTUJ W JAKOŚĆ, BO JEJ BRAK KOSZTUJE część 1

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Warsztaty

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Małe

POZNAJ METODĘ THE BEARTON TWINS - CZYLI WSPÓLNE OMAWIANIE LEKCJI

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas warsztatu obejrzymy wspólnie lekcję z metody The Bearton Twins oraz uwspólnimy razem standard. Poznacie najważniejsze aspekty metody, schemat lekcji oraz zobaczycie, jak wygląda współpraca z kursantami.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ZALICZENIA W METODZIE SAVVY ED POD LUPĄ

TOK UCZĘ

Dowiesz się, w jaki sposób rozmawiać o zaliczeniach w grupach Savvy Ed oraz jak je sprawnie przeprowadzić; jak przygotować uczniów do zaliczeń i jak rozpoznać ich gotowość; co robić, gdy uczniowie nie są gotowi do zaliczenia materiału lub nie zaliczają żadnego elementu – jak z nimi rozmawiać i jak ich motywować.

Warsztaty

14:00

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

MENTALPOWER- JAK PANOWAĆ NAD SWOJĄ GŁOWĄ?

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Trening mentalny? To sposób na zhakowanie własnego umysłu! Na tej sesji dowiesz się, jak ujarzmić stres, wyciszyć rozbiegane myśli i działać nawet wtedy, kiedy gorzej być nie może. Pokażę Ci, jak dobry mindset pozwala zarządzać sobą i biznesem z większym luzem. Będzie kilka ćwiczeń – zabawnie, konkretnie i do rzeczy!

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOMUNIKACJA NA MEDAL

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Modele komunikacji wspierające współpracę opiekunów metod i lektorów: Praktyczne narzędzia dla efektywnego dialogu.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAK OGARNĄĆ NIEOGARNIĘTĄ GRUPĘ?

TOK UCZĘ

Zajęcia z dziećmi bywają źródłem nieprzespanych nocy. Masz dokładnie przygotowany plan zajęć, z którego realizujesz jedno lub dwa ćwiczenia, bo... Krzyś biega, Kasia płacze, a Olaf wychodzi do mamy. W tej sesji przyjrzymy się 'wybrykom' naszych małych kursantów, które zdarzają się najczęściej i wspólnie poszukamy rozwiązań.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

SEKRETARIAT - PLAN DZIAŁANIA NA SIERPIEŃ I WRZESIEŃ

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Pod koniec wakacji czas na reset i dobry plan! Pokażę Ci, jak ustalić cele na sierpień i wrzesień, aby maksymalnie wykorzystać ten okres. Nauczysz się, jak skutecznie rozplanować pracę, by poradzić sobie z wrześniową gorączką i wejść w nowy sezon z energią!

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

PATENTY NA JAKOŚĆ W SZKOLE JĘZYKOWEJ. ZAINWESTUJ W JAKOŚĆ, BO JEJ BRAK KOSZTUJE część 2

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Warsztaty

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

LEKCJA POD LUPĄ - WSPÓLNA ANALIZA I OMAWANIE LEKCJI TEDDY EDDIE SUPERHERO

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Zapraszamy na warsztat, podczas którego wspólnie obejrzymy lekcję Teddy Eddie Superhero oraz ją omówimy. Dowiesz się, na co zwracać uwagę oraz jak skutecznie analizować i oceniać nagrane lekcje w oparciu o Standard Metody. Podczas spotkania będziesz mieć okazję rozwinąć swoje umiejętności i wymienić się doświadczeniem z innymi uczestnikami.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

CEL: RETELLING, CZYLI STORY W METODZIE SAVVY ED

TOK UCZĘ

Podczas warsztatów będziemy ćwiczyć różne techniki pracy z historyjką. Pokażę Ci, jak efektywnie pracować z tym elementem, by doprowadzić uczniów do samodzielnego opowiadania. Przećwiczymy wspólnie różne etapy pracy z historyjką, tak aby te aktywności były angażujące i skuteczne.

Warsztaty

16:00

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ANALIZA CV I SKUTECZNA ROZMOWA REKRUTACYJNA, JAKO PODSTAWA DOBREJ REKRUTACJI

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Pozyskiwanie dobrych lektorów i pracowników to podstawa rozwoju szkoły językowej. Podczas sesji omówię analizę CV kandydatów, rozmowy rekrutacyjne oraz techniki rekrutacji. Podzielę się wiedzą teoretyczną i doświadczeniami, abyście nie musieli uczyć się na swoich błędach. Trochę teorii, praktyki i prawdziwych historii.

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

INKLUZYWNOŚĆ: WSPÓŁPRACA W RÓWNOŚCI, Z MIEJSCEM DLA KAŻDEJ INDYWIDUALNOŚCI

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas tego spotkania poznasz 6 prostych praktyk, które możesz stosować codziennie, aby budować wokół siebie inkluzywne środowisko. Poznasz również 3 zasady prowadzenia inkluzywnych rozmów.

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

DRILL WITH A THRILL

TOK UCZĘ

Virtually all current science of learning confirms that sensible, well planned revision & practice activities are essential to students’ long-term success. Come along to this super practical workshop and try out lots of tried-and-tested activity types which will surprise, amuse, and genuinely engage your teenage learners and are zero preparation.

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

PORTFOLIO SZKOŁY W SOCIAL MEDIACH

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Chcesz ogarnąć social media na cały rok i stworzyć wizytówkę szkoły? Dowiesz się, jak zaplanować posty, uwzględniając sezony i obciążenie pracą. Pokażę, jak każdy pracownik szkoły może wspierać działania w mediach społecznościowych, pełniąc rolę marketingową. Poznasz aplikacje, które ułatwią tworzenie postów i uczynią to przyjemnością!

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

UMOWY O PRACĘ W SZKOLE JĘZYKOWEJ - WYZWANIA I SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA część 1

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Jak świadomie i efektywnie zatrudniać pracowników w szkole językowej? Podzielę się doświadczeniami z 14 lat pracy na rynku edukacyjnym. Zarządzam zespołem ponad 30 osób, a od czterech lat nowi pracownicy zgłaszają się sami dzięki rekomendacjom. Pokażę, jak organizować zatrudnienie i dlaczego forma umowy wpływa na jakość współpracy.

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

LEKCJA POD LUPĄ - WSPÓLNA ANALIZA I OMAWANIE LEKCJI TEDDY EDDIE SUPERHERO

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Zapraszamy na warsztat, podczas którego wspólnie obejrzymy lekcję Teddy Eddie Superhero oraz ją omówimy. Dowiesz się, na co zwracać uwagę oraz jak skutecznie analizować i oceniać nagrane lekcje w oparciu o Standard Metody. Podczas spotkania będziesz mieć okazję rozwinąć swoje umiejętności i wymienić się doświadczeniem z innymi uczestnikami.

16:00 - 16:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

SPICE UP YOUR SNOWBALL CHAT

TOK UCZĘ

Snowball Chat to nieodłączny element zajęć Savvy Ed. Bywa, że po kilkunastu lekcjach zaczyna być traktowany rutynowo, a może nawet niedbale… Na tych warsztatach spojrzymy na Snowball Chat na nowo, by odkryć jego magię i niezwykle praktyczny aspekt. Wspólnie wypracujemy sposoby, by podkręcić Snowball Chat.

17:00

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KIEDY ZAPALNICZKA GAŚNIE, CZYLI JAK ZMIENIĆ PORAŻKI W LEKCJE?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TREATING OUR LEARNERS AS PEOPLE NOT JUST AN AGE RANGE

TOK UCZĘ

We shall look at how to get the best out of your learners by connecting with them as individuals and by recognizing their human limitations, with strategies that are fine-tuned for primary, tweens and teens and very practical examples. Suitable for new teachers, seasoned veterans and coordinators.

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

MOC SPOKOJU - JAK RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI I STRESEM

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Trudne emocje? Znamy ich źródła! Na tej sesji dowiesz się, jak Twój mózg i myśli wpływają na to, co czujesz. Przećwiczysz narzędzia, które pozwolą Ci radzić sobie ze stresem i emocjami na co dzień. Poznasz mechanizmy stresu i sprawdzisz, jak skutecznie zamknąć jego cykl.

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

UMOWY O PRACĘ W SZKOLE JĘZYKOWEJ - WYZWANIA I SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA część 2

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Jak świadomie i efektywnie zatrudniać pracowników w szkole językowej? Podzielę się doświadczeniami z 14 lat pracy na rynku edukacyjnym. Zarządzam zespołem ponad 30 osób, a od czterech lat nowi pracownicy zgłaszają się sami dzięki rekomendacjom. Pokażę, jak organizować zatrudnienie i dlaczego forma umowy wpływa na jakość współpracy.

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KIM JESTEM? KIM JESTEŚ? CZYM JEST NASZE WSPÓLNE MY?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas tego spotkania dowiesz się, jak nasza tożsamość, to kim jesteśmy wpływa bezpośrednio na reakcje wobec innych. Poznasz narzędzia do poznania swoich przekonań wewnętrznych, które realnie wpływają na nasze relacje i rozmowy z drugim człowiekiem.

Warsztaty

17:00 - 17:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

2 W 1, CZYLI CLASSROOM LANGUAGE JAKO ODŻYWKA DO LEKCJI

TOK UCZĘ

Jak sprawić, by Classroom Language stał się żywym elementem naszych zajęć? Co robić, by uczniowie nie tylko go znali i rozumieli, ale również z niego korzystali? Porozmawiamy o tym, dlaczego warto uaktywnić Classroom Language i co zrobić, by ten „dodatkowy” język był używany jak odżywka do szamponu :)

niedziela, 30 marca

10:00

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Średnie

„OD PRACOHOLIZMU DO WOLNOŚCI”, JAK W PROWADZENIU FIRMY NIE ZATRACIĆ SIEBIE?

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Masz wrażenie, że im dłużej prowadzisz szkołę tym więcej masz na głowie? Twoja firma rośnie, a twój czas wolny i energia topnieją z dnia na dzień? Ja też tak miałam! Przyjdź na moją sesję i dowiedz się jak wysiąść z tego kombajnu i zacząć cieszyć się życiem!

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

MAŁE DZIECI, WIELKI POTENCJAŁ. JAK DWULATKI CHŁONĄ ŚWIAT SŁÓW

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Dlaczego warto uczyć najmłodsze dzieci, jak pracuje mózg w okresie cichym, czym jest okno rozwojowe? Jakie mechanizmy wykorzystuje mózg dwulatka, jak realistycznie ustawiać oczekiwania wobec przebiegu zajęć oraz wykorzystywać ich potencjał? Jakich argumentów użyć w rozmowie z rodzicem? I czy to prawda, że uczenie dwulatków to cudowna przygoda?

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ZMOTYWOWANI OD ŚRODKA

TOK UCZĘ

W sesji pojawią się praktyczne wskazówki dotyczące rozbudzania motywacji wewnętrznej u uczniów. Dowiesz się też, dlaczego jest ona kluczowa w procesie nauki i jakie techniki możemy zastosować w codziennej pracy, aby nie tylko jej szukać, ale i ją pielęgnować.

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

4 FILARY WSPÓŁPRACY SEKRETARIATU Z RODZICEM

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Podczas sesji pochylimy się nad czterema aspektami, które są konieczne aby nawiązać i utrzymać dobre relacje Sekretariatu z Rodzicami. Każdy omówimy w szczegółach oraz przedstawimy w scenkach. Nie zabraknie też przykładów z życia wziętych.

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

THE BEARTON TWINS: TWÓJ PRZEPIS NA ROZWÓJ SZKOŁY

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Spotkaj chłopaków z Edu Bears i bliźniaków z Beartonville! Dowiedz się, jak wprowadzić metodę The Bearton Twins do swojej szkoły. Poznasz zasady licencji, poziomy kursów i atrakcyjne ceny. To świetna okazja, by zadać pytania i odkryć nowe możliwości rozwoju. Nie przegap.

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE CZYLI SZTUKA WYBIERANIA I ELIMINOWANIA

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

W czasie warsztatu przyjrzysz się swoim wartościom i celom, ponieważ istotą dobrej organizacji nie są narzędzia do planowania, tylko umiejętność wybierania tego, co najważniejsze oraz eliminowania tego, co mniej ważne. Zaplanujesz kroki do tego, aby efektywnie organizować swój czas.

10:00 - 10:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

POMYSŁY NA GRY - TEDDY EDDIE ABC I SUPERHERO

TOK UCZĘ

Porozmawiamy o tym, jak dobierać gry do poziomu zaawansowania grupy. Kiedy planować pracę w parach/małych grupach i dlaczego tak wcześnie? Jak wyjaśniać zasady zabawy? Praca na przykładach, użycie gadżetów.

Warsztaty

11:00

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ZESPOLE ROZPROSZONYM

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

1. Jak wyglądało w naszej szkole (ok. 20 osób) wdrożenie i rozwój korzystania z komunikatora SLACK? 2. Na co zwracać uwagę przy obiegu dokumentów i plików? 3. Co utrudniało nam komunikację i jak sobie z tym poradziliśmy?

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

WYPALENIE ZAWODOWE: CICHY ZABÓJCA NASZYCH MARZEŃ I ENERGII

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Uczestnicy dowiedzą się, czym jest wypalenie zawodowe, jakie są jego przyczyny i skutki, oraz czym różni się od zmęczenia i depresji. Nauczą się rozpoznawać objawy wyczerpania i wpływ przeciążeń na zdrowie, relacje i efektywność. Poznają sposoby unikania samozamordyzmu i budowania planu samoopieki.

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TEDDY EDDIE I SAVVY ED – JAK PODNOSIĆ POPRZECZKĘ PODCZAS ZAJĘĆ?

TOK UCZĘ

Podczas sesji dowiesz się o znaczeniu głębokiego przetwarzania w nauczaniu języka. Usłyszysz także o tym, jak podnoszenie poprzeczki wpływa na zaangażowanie uczniów, a przykłady pozwolą Ci zobaczyć praktyczną stronę tego zagadnienia w metodzie Teddy Eddie oraz Savvy Ed.

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JANINA 2.0. TRUDNE SYTUACJE KLIENCKIE

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Omówimy trudne sytuacje klienckie, wspólnie wypracowując możliwe rozwiązania. Pochylimy się nad przykładami zgłoszonymi przez uczestników!

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Małe

BUDŻET W DUŻEJ SZKOLE JĘZYKOWEJ - WZLOTY I UPADKI część 1

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Chcesz wiedzieć, czy budżet w Twojej szkole językowej ma się dobrze? Podczas sesji dowiesz się o wzlotach i upadkach, nietrafionych decyzjach oraz lekcjach, które zmieniły nasz biznes. Podzielimy się doświadczeniami i przyjrzymy się skutecznym rozwiązaniom oraz pułapkom. W grupach wypracujemy pomysły i wskazówki, które pomogą lepiej zarządzać budżetem.

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAK EFEKTYWNIE WDROŻYĆ LEKTORA Z METODY TEDDY EDDIE?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas warsztatu Opiekunowie/Opiekunki Metody dowiedzą się na co zwrócić uwagę w trakcie wdrażania nowego lektora. Przedstawię kroki, które są istotne podczas procesu oraz kluczowe elementy, na które należy zwrócić uwagę w trakcie przedstawiania elementów praktycznych.

11:00 - 11:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

O SILE DOBREJ GADKI MOTYWACYJNEJ W EDWARD'S LEAGUE

TOK UCZĘ

Omówimy zasady, o których warto pamiętać, zaczynając ‘gadki motywacyjne’ z grupami Edward’s League. Sporządzimy listę najczęściej pojawiających się problemów, z którymi mierzą się lektorzy tej metody. Wreszcie wypracujemy model pogadanek, dzieląc się rozwiązaniami i pomysłami, które sprawdziły się w naszych szkołach.

12:00

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAK REAGOWAĆ NA KRYTYKĘ I MNIEJ SIĘ NIĄ PRZEJMOWAĆ

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

W czasie sesji poznasz 7 sprawdzonych metod, jak asertywnie, czyli ze spokojem i pewnością siebie reagować na krytykę, spożytkować ją dla siebie i mniej się nią przejmować. Przedstawione metody pomogą Ci budować szacunek otoczenia, pewność siebie i satysfakcjonujące relacje z innymi.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

LESSON HACKS TO MAKE YOUR CLASSES MORE PRODUCTIVE

TOK UCZĘ

This very practical talk that looks at low- or no-prep adjustments to familiar activities (e.g. pairwork speaking, vocabulary or written exercises) which result in greater learner uptake and a better lesson flow. Suitable for all teachers. You will leave with handfuls of micro-strategies to try out.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOLORY KLIENTÓW - CZYLI JAK OBSŁUGIWAĆ RÓŻNE OSOBOWOŚCI?

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

BUDŻET W DUŻEJ SZKOLE JĘZYKOWEJ - WZLOTY I UPADKI część 2

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Chcesz wiedzieć, czy budżet w Twojej szkole językowej ma się dobrze? Podczas sesji dowiesz się o wzlotach i upadkach, nietrafionych decyzjach oraz lekcjach, które zmieniły nasz biznes. Podzielimy się doświadczeniami i przyjrzymy się skutecznym rozwiązaniom oraz pułapkom. W grupach wypracujemy pomysły i wskazówki, które pomogą lepiej zarządzać budżetem.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAK EFEKTYWNIE WDROŻYĆ LEKTORA Z METODY TEDDY EDDIE?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas warsztatu Opiekunowie/Opiekunki Metody dowiedzą się na co zwrócić uwagę w trakcie wdrażania nowego lektora. Przedstawię kroki, które są istotne podczas procesu oraz kluczowe elementy, na które należy zwrócić uwagę w trakcie przedstawiania elementów praktycznych.

12:00 - 12:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

FOLLOW-UPS W METODZIE SAVVY ED W PRAKTYCE

TOK UCZĘ

Warsztat o szlifowaniu umiejętności językowych w praktyce: omówienie sprawdzonych technik prowadzenia follow-upów, które rozwijają słownictwo, gramatykę i komunikację. Stworzymy bazę pomysłów do wykorzystania w codziennej pracy poprzez interakcję, wymianę przykładów i narzędzi gotowych do wdrożenia w klasie.

13:00

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

FINANSE DLA JĘZYKOWCA - CZYLI GDZIE SĄ TWOJE PIENIĄDZE?

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Jak policzyć rentowność szkoły? Co zrobić by więcej pieniędzy zostawało na Twoim koncie ? Jak sprawić by Twoja szkoła była miejscem, gdzie dba się o klienta ale także o właściciela? Posłuchaj co mówi blisko 20-sto letnie doświadczenie w branży edukacyjnej.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

FRUSTRACJA JAKO KOMPAS: JAK ZAMIENIĆ BEZSILNOŚĆ W SIŁĘ DO DZIAŁANIA

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Uczestnicy dowiedzą się: Czym jest poczucie bezsilności i jakie są jego główne przyczyny. Jak frustracja i beznadzieja wpływają na emocje, myśli i nasze działania. Dlaczego ludzie tracą poczucie sprawczości i jak można je odzyskać. Jak radzić sobie z poczuciem stagnacji i blokadami wewnętrznymi. Jak przekuć frustrację w motywację do działania. Jak odzyskać poczucie sprawczości i krok po kroku podążać w stronę większego zadowolenia i szczęścia.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TRÓJSTYK RELACJI W EDUKACJI, RODZIC - LEKTOR - UCZEŃ (EDURELA)

TOK UCZĘ

Sesja objęta patronatem fundacji Edurela. Dowiesz się z niej, jaką rolę pełni rodzic w procesie nauczania, co to jest MOST i jak go zbudować z rodzicami kursantów. Poznasz trudności komunikacyjne w relacji lektor-rodzic oraz rozwiązania, które pomogą im zapobiec.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOLORY KLIENTÓW - CZYLI JAK OBSŁUGIWAĆ RÓŻNE OSOBOWOŚCI?

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Poznaj kolory klientów i odkryj, jak rozpoznać ich typy na podstawie modelu Insight Discovery. Pokażę Ci, jak dopasować swoje podejście do różnych osobowości, by skutecznie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Zdobądź umiejętność pracy z każdym typem klienta!

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

Małe

CZY OPTYMALIZACJA PODATKOWA W POLSCE JEST DOZWOLONA? PUŁAPKI FISKUSA część 1

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Podczas warsztatów omówimy dozwolone i zabronione metody zmniejszania obciążeń podatkowych, różnice między „optymalizacją podatkową” a „uchylaniem się od opodatkowania” oraz wybór odpowiedniej formy opodatkowania uwzględniającej rozwój przedsiębiorstwa.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOMUNIKACJA, KTÓRA BUDUJE - MISJA (NIE) MOŻLIWA?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas sesji uczestnicy nauczą się identyfikować komunikaty o negatywnym wydźwięku oraz zamieniać je na konstruktywne uwagi. Warsztaty obejmą analizę przykładów, pracę w grupach nad poprawą komunikatów oraz praktyczne wskazówki budowania pozytywnej i wspierającej komunikacji z lektorami.

13:00 - 13:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

SONGS & RHYMES - TEDDY EDDIE ABC I SUPERHERO - część I

TOK UCZĘ

Nauczysz się, jak pracować z piosenkami i rymowankami zgodnie z zasadą 3F i frameworkami w roli drogowskazu. Pokażę Ci, jak zaciekawić uczniów nową piosenką, kiedy odejść od nagrania i jak pracować w parach i grupach. Przeanalizujemy pracę z cut-outs i dochodzenie do produkcji, a także wasze pytania i wątpliwości.

Warsztaty

14:00

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

TWOJA SZKOŁA OKIEM ARCHITEKTA

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Sesja

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

EMOCJE W PRACY - SŁABOŚĆ CZY SIŁA?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Emocje towarzyszą nam w każdej chwili, wpływając na decyzje. Zapraszam na sesję, gdzie przedstawię najnowszą wiedzę dotyczącą emocji z zakresu psychologii i neurologii. Omówię wyzwania związane z emocjami, dlaczego one nami rządzą i jak sobie z tym radzić. Poznasz sposoby, by emocje stały się Twoim sprzymierzeńcem.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

NADPOBUDLIWI UCZNIOWIE W GRUPACH – OD FRUSTRACJI PO ROZWIĄZANIA

TOK UCZĘ

On ciągle biega, nie przestaje rozmawiać, nie radzę sobie z grupą, bo są tam “trudne” dzieci. Brzmi znajomo? Przyjrzyjmy się zatem narzędziom, które ułatwiają zarządzanie grupami z nadaktywnymi uczniami. Porozmawiajmy o tym, jak budować swoją wiedzę i skąd czerpać siły do pracy z trudnymi grupami.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KALENDARIUM ADMINISTRACYJNE SZKOŁY JĘZYKOWEJ W PRAKTYCE

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Wspólnie z nami stworzysz całoroczne kalendarium działań dla Twojej szkoły językowej! Dowiesz się, jak zaplanować administracyjne obowiązki, by zorganizować pracę szkoły od początku do końca roku. Zdobądź narzędzia, które usprawnią codzienne funkcjonowanie placówki.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

CZY OPTYMALIZACJA PODATKOWA W POLSCE JEST DOZWOLONA? PUŁAPKI FISKUSA część 2

TOK ZARZĄDZAM SZKOŁĄ

Podczas warsztatów omówimy dozwolone i zabronione metody zmniejszania obciążeń podatkowych, różnice między „optymalizacją podatkową” a „uchylaniem się od opodatkowania” oraz wybór odpowiedniej formy opodatkowania uwzględniającej rozwój przedsiębiorstwa.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KOMUNIKACJA, KTÓRA BUDUJE - MISJA (NIE) MOŻLIWA?

TOK ROZWIJAM SIĘ JAKO OM

Podczas sesji uczestnicy nauczą się identyfikować komunikaty o negatywnym wydźwięku oraz zamieniać je na konstruktywne uwagi. Warsztaty obejmą analizę przykładów, pracę w grupach nad poprawą komunikatów oraz praktyczne wskazówki budowania pozytywnej i wspierającej komunikacji z lektorami.

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

SONGS & RHYMES - TEDDY EDDIE ABC I SUPERHERO - część II

TOK UCZĘ

Nauczysz się, jak pracować z piosenkami i rymowankami zgodnie z zasadą 3F i frameworkami w roli drogowskazu. Pokażę Ci, jak zaciekawić uczniów nową piosenką, kiedy odejść od nagrania i jak pracować w parach i grupach. Przeanalizujemy pracę z cut-outs i dochodzenie do produkcji, a także wasze pytania i wątpliwości.

Warsztaty

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

JAK Z ODWAGĄ IŚĆ W ŚWIAT I CZYNIĆ DOBRO?

SESJA PLENARNA

Uczestnicy dowiedzą się jak odkryć swoje wartości i motywację do działania. Jak małe gesty mogą mieć wielki wpływ na otaczający świat. Jak radzić sobie z porażkami i wykorzystywać trudności do rozwoju. Nauczą się, jak współpraca i wspólne działania wzmacniają pozytywne efekty oraz uzmysłowią się, jak wiele wnoszą do tego świata i co mogą jeszcze dla siebie i innych zrobić.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.