Z Centrum Obsługi klienta w Edu Bears związana jest od 2020 roku, gdzie na przestrzeni lat nieustannie zgłębia swoje doświadczenie i poznaje tajniki obsługi klienta. Obecnie pracuje na stanowisku Customer Service Specialist and B2B Support Assistant, gdzie z pasją zajmuje się wsparciem biznesowym oraz kompleksowo otacza opieką naszych Partnerów tak, aby zawsze czuli się zaopiekowani. Prywatnie mama dwójki dzieci, które na zajęcia Teddy Eddie uczęszczają od najmłodszych lat, dzięki czemu, może pochwalić się znajomością metod Edu Bears z wielu perspektyw. Uwielbia podróże, wędrówki po górach oraz wszelkiego rodzaju aktywności sportowe.
14:00
14:00 - 14:45
Poziom zaawansowania:
Kompetencje:
Wspólnie z nami stworzysz całoroczne kalendarium działań dla Twojej szkoły językowej! Dowiesz się, jak zaplanować administracyjne obowiązki, by zorganizować pracę szkoły od początku do końca roku. Zdobądź narzędzia, które usprawnią codzienne funkcjonowanie placówki.