Katarzyna Dowejko-Owsińska

Od wielu lat związana z obsługą klienta w branży edukacyjnej, jak również w innych sektorach. Doświadczenie w pracy z klientem pozwoliło jej zrozumieć, że kluczem do sukcesu są relacje i to na nie stawia w swojej codziennej pracy. Obecnie pracuje w Edu Bears na stanowisku Junior Customer Service Specialist & B2B Support Assistant. W swojej pracy wspiera licencjobiorców w rozwoju biznesu oraz czuwa nad procesem wdrożenia metod Edu Bears. Z wykształcenia jest filologiem włoskim z zamiłowaniem do języków. Prywatnie mama 4 letniej Zuzi, która uwielbia Misia Teddy Eddie. Odpoczywać uwielbia zaszywając się razem ze swoją rodziną w górskiej chacie lub innym zacisznym miejscu, gdzie ładuje baterie aby móc znów w pełni dzielić się dobrą energią z innymi.

Wydarzenia prowadzone przez prelegenta

niedziela, 30 marca

14:00

14:00 - 14:45

Poziom zaawansowania:

Kompetencje:

KALENDARIUM ADMINISTRACYJNE SZKOŁY JĘZYKOWEJ W PRAKTYCE

TOK OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW

Wspólnie z nami stworzysz całoroczne kalendarium działań dla Twojej szkoły językowej! Dowiesz się, jak zaplanować administracyjne obowiązki, by zorganizować pracę szkoły od początku do końca roku. Zdobądź narzędzia, które usprawnią codzienne funkcjonowanie placówki.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.